۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۵۰۸۱۱
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

تمدید پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تا ۳۱ اردیبهشت| پذیرش ۶۰۰ طلبه در سطح ۲

تمدید پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تا ۳۱ اردیبهشت| پذیرش ۶۰۰ طلبه در سطح ۲
خانم صرخه با اشاره به ادامه پذیرش حوزه های علمیه خواهران از پذیرش حوزه علمیه استان خوزستان در سه مقطع سطح ۲، ۳ و ۴ خبر داد.
خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پذیرش طلبه‌های خواهر در دو مقطع سطح ۲ و ۳ از اول اردییهشت ماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: پذیرش سطح دو از بین دارندگان مدرک سیکل و دیپلم است و سطح ۳ در رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی است که برای نخستین بار در حوزه‌های خواهر استان تدریس می‌شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان به پذیرش در رشته فقه و اصول در مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا، کلام اسلامی در دزفول، اخلاق و تربیت اسلامی در ماهشهر، فقه و اصول در شوشتر در قالب سطح ۳ اشاره کرد.

خانم صرخه با بیان اینکه در سطح ۴ پذیرش در رشته‌های تفسیر، فقه خانواده و تفسیر تطبیقی صورت خواهد گرفت، افزود: زمان پذیرش از یکم تا سی و یکم اردیبهشت و با مراجعه به سایت paziresh.whc.ir امکان پذیر است و برای سال تحصیلی جدید برای سطح ۲، پذیرش ۶۰۰ طلبه وجود دارد.

وی با بیان اینکه پذیرش در سطح ۳ بستگی به ظرفیت رشته‌ها دارد، ادامه داد: هر رشته ظرفیت ۱۰ تا ۱۵ طلبه را دارد ضمن اینکه آزمون ورودی سطح ۲ امسال به علت شرایط موجود برگزار نمی‌شود و تنها مصاحبه و تحقیقات محلی صورت می‌گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه زمان آزمون سطح ۳ و ۴ متعاقبا اعلام می‌شود، عنوان داشت: حداقل سنوات تحصیل در سطح ۲ برای دارندگان مدرک دیپلم ۵ و حداکثر ۷ سال است و متولدان سال ۱۳۵۷ به بعد امکان نام نویسی دارند.

خانم صرخه با بیان اینکه تحصیل با مدرک سیکل در سطح ۲ حداقل ۷ و حداکثر ۹ سال طول می‌کشد، گفت: در مقطع سیکل نیز داشتن حداقل ۱۷ سال و به پایان رساندن پایه هشتم تحصیلی است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات